1. Po zakupie jeśli nie masz pytań proszę o wpłatę wybraną
metodą.Na wpłatę czekam 7 dni,jeśli nie dochodzi do sfinalizowania zakup zostaje anulowany.

2. Jeżeli masz jakieś wątpliwości odnośnie zakupu skontaktuj się ze mną w celu rozwiania wątpliwości.

3. Jeśli zdarzy się sytuacja kiedy przedmiot z jakiegoś powodu nie będzie odpowiadał oczekiwaniom lub okaże się uszkodzony, proszę o kontakt w celu ustalenia kolejnych kroków.

4.Z uwagi na równoczesną sprzedaż na wielu platformach może zdarzyć
 się że przedmiot został sprzedany  a stan w sklepie nie zdążył się zaktualizować, w tym przypadku informujemy kupującego a transakcja zostaje anulowana. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do dostępności towaru proszę o kontakt.

5. Zerwanie plomb gwarancyjnych jest jednoznaczne z utratą GWARANCJI !!

6. We wszystkich kwestiach spornych i nieuregulowanych pierszeństwo mają aktualne przepisy prawa polskiego.